Афіцыйны сайт

ААТ Лiдахарчканцэнтраты

Генеральны дырэктар –Ганчароў Андрэй Аляксандравіч

Прыёмная ген. дырэктара:

Тэл.: +375 (154) 52-26-01

Факс: +375 (154) 52-59-30

Аддзел продажаў:

Тэл .: +375 (154) 52-56-19

Факс: +375 (154) 52-15-32

Аддзел забеспячэння:

Tэл. +375 (154) 52-59-67

Аддзел маркетынгу:

Tэл. +375 (154) 52-72-06

Сайт прадпрыемства: www.lidkon.by

E-mail: office@lidkon.by

Адрас: 231300, Рэспубліка Беларусь, Гродзенская вобл., г. Ліда, вул. Таўлая, 11

 

ААТ «Лідахарчканцэнтраты» (гандлёвая марка «Лидкон») ужо больш за 70 гадоў на рынку прадуктаў харчавання. На сённяшні дзень ААТ «Лідахарчканцэнтраты» - адзінае ў Рэспубліцы Беларусь сучаснае высокатэхналагічнае прадпрыемства па вытворчасці харчовых канцэнтратаў. Увесь асартымент уключае ў сябе больш за сто найменняў гатовай прадукцыі. Сярод іх:

 першыя і другія абедзенныя стравы,

 кісялі і жэле,

 сухія сняданкі,

 крупяныя шматкі (аўсяныя, пярловыя),

 вострыя прыправы і прыправы,

 какава, цукровая пудра і іншае.

На сучасным фасовачным абсталяванні праводзіцца расфасоўка лімоннай кіслаты, крухмалу, соды і г.д. Аказваюцца паслугі па расфасоўцы сыпкіх прадуктаў у сашы-пакеты, упакоўку дой-пак, наладжана вытворчасць комплексных харчовых дабавак для мясаперапрацоўчай галіны.

Прадукцыя выпускаецца пад 4 брэндамі: «Лидкон», «Лідскія прыправы», «Tvitnik», «Хрумстик».

Асноўным рынкам продажаў прадукцыі кампаніі ў цяперашні час з'яўляецца Рэспубліка Беларусь.

Кампанія ажыццяўляе пастаўкі прадукцыі ў Расійскую Федэрацыю, Малдову, Грузію, Арменію, Украіну, Сербію, краіны Прыбалтыкі, шэраг краінаў Сярэдняй Азіі і пастаянна пашырае геаграфію экспарту, прапаноўваючы якасны беларускі прадукт у сваёй галіне.

ААТ «Лідахарчканцэнтраты» прытрымліваецца сучасных тэхналогій продажаў, а гэта: гнуткая цэнавая палітыка, кантраляваная дыстрыбуцыя, рэгулярныя мерапрыемствы гандлёвага маркетынгу. Зручнае геаграфічнае размяшчэнне, наяўнасць склада ў Віцебскай вобласці, памеры вытворчых плошчаў, уласны аўтатранспарт і высокая прадукцыйнасць абсталявання дазваляе нам прапаноўваць выгадныя ўмовы супрацоўніцтва.

Абнаўленню і ўдасканаленню асартыменту надаецца асаблівая ўвага, бо гэта дазваляе ўлічваць пастаянна зменлівыя тэндэнцыі рынку і забяспечвае цікавасць спажыўцоў да прадукцыі, што вырабляецца на прадпрыемстве.